Nakhon Si Thammarat - Åmål

08 september, 2006

Det börjar dra ihop sig


Det börjar det dra ihop sig... Nu är det inte lång tid kvar här i Kampangsao. Nästa lördag lämnar vi Kampangsao och åker till Bangkok innan vi slutligen kommer att lämna Thailand. Har börjat tänka att tänk detta är min sista onsdagsmarknad.. sista gången jag kanske gör det och det.. det är mycket jag kommer att sakna med Thailand.

Tänk jag har inte varit på semester här utan verkligen bott här och det är en stor skillnad. Har upptäckt att det finns många olika sätt att leva på. Det känns som världen har krymt lite och jag nästan fått som ett andra hem här i Kampangsao. En del av mitt hjärta kommer jag att lämna i Kampangsao men nu längtar jag faktiskt hem till Sverige. Jag känner mig lite stressad över att det är så kort tid kvar men samtidigt så är jag verkligen redo och skulle kunna åka i morgon om det så var.