Nakhon Si Thammarat - Åmål

12 september, 2006

Sponsorsjobb

Jag har fått svar från Wan i Bangkok! Så Johan H om du läser detta så vet du att jag gör mitt bästa för att uppfylla mina löften. Som du kanske vet om mig så vill jag ju vara duktig och göra rätt för mig. Så nu ska det bara till att vi hittar en tid som passar och att jag tar mig dit. Men som det ser ut nu så ska inget kunna hindra mig från att göra intervjun! :-) Så det känns häftigt och så kul att kunna genomföra det!
Vill passa på att tacka Easyrig AB (www.easyrig.com), en av mina sponsorer som gjorde det här utbytet möjligt för mig.

Upptäckte just vad bra det är att ha en parkamrat! :-) Ben hjälpte mig att översätta till thai, för jag var inte säker på om han kunde engelska. Sen har han lovat att följa mig dit och hjälpa mig så det är ju perfekt! Jag har en alldeles egen tolk=) Han är värdefull många gånger.