Nakhon Si Thammarat - Åmål

14 september, 2006

Work placement

I går var vi runt till alla work placement och sa hej då. När vi kom till "min skola" hade en av eleverna, som också hjälpt oss med vårt projektarbete, gjort ett fotoalbum till mig och så hade två skrivit brev.
...och jag som inte ser mig som särskilt blödig... men att lämna detta kändes lite jobbigt och trist.

Igår hade vi också shoppingdag i Nakhon, fast jag som redan hunnit vara på så mycket utflykter, marknader och shopping hade inte så mycket jag behövde. Cykelturen hem på kvällen var mysig och väldigt rolig! Det kan bli ganska lustigt ibland när man umgås olika kulturer, så mycket kul. Som i går började Agnes säga "Å hej och hå", när vi cyklade. "Jobba på!" Det tyckte Fang och Ben lät roligt och undrade vad det var... bara en sån sak. Ja Fang är för övrigt en väldigt rolig tjej.
Det finns mycket fina minnen att ta med sig härifrån Thailand.

Igår började jag packa så smått och göra i ordning lite.. i natt blir det näst sista natten här i Kampangsao..
Snart ska vi ha repetion av vår goodbyeshow till Kampangsao. Blir också en bra övning inför Bangkok.

Snart ses vi älskade ni! Jag längtar efter att få träffa min familj, ska bli så roligt att se er alla!

Många kramar