Nakhon Si Thammarat - Åmål

19 september, 2006

BANGKOK!

Hej kära läsare!

Nu befinner jag mig i Bangkok. Så häftigt! Vi har haft några underbara dagar här och jag skulle gärna stannat en vecka till. Hit kommer jag åka igen! Jag tycker vi har tur som har våra parkamrater här, de är ju från Nontaburi, ca 2 mil utanför Bangkok.
I morgon är sista dagen i Thailand och i morgon kväll stiger vi på planet till Sverige. Jag har plötsligt kommit till insikt att i morgon lämnar jag Thailand, det känns konstigt. Thailandsdelen är avslutad och en del av mitt hjärta kommer för alltid stanna här.
Idag har vi visat våra presentationer om vad vi lärt oss och jag blev lite nostalgisk av det.. gruppkänslan är stark. Jag stortrivs med dessa härliga människor!
I morgon är avslutningscermonin och vi har övat ikväll så allt ska vara perfekt, väldigt noga:)

Vi har hunnit med att lämna Kampangsao med ett långt farväl och mycket tårar.. det här med att thailändare inte får visa känslor.. bara ett stort ?


Måste rusa vidare! Nästa gång jag skriver är jag i Sverige!

One night in Bangkok

Puss och hej!