Nakhon Si Thammarat - Åmål

04 november, 2006

Halloween

Hej hopp!

I kväll har vi varit på halloweenfest hos Amanda och Ten och deras värdfamilj. Det var en mysig och trevlig kväll med kanongod mat och trevligt sällskap. De flesta hade spökat ut sig och var soaj mak ma! :D En arbetskollega kom och skakade hand med mig och hälsade.. haha han kände inte igen mig! Jag var tvungen att säga att "ja det är ju jag som är på Janfire" haha "och dig satt jag vid samma bord som idag" sa han. Jepp jepp så lite olik sig var jag kanske=) Bara min "andra sida" eller "rätta sida" som trädde fram, eller vad säger du Banan? Måste bara nämna att Banan och Finn är de grymmaste på att klä ut sig:-)

Nä nu ska jag sova så jag är pigg i morgon för då ska det fixas och donas! I morgon kväll blir det Halloweenfest här hemma, tror det kommer bli riktigt trevligt och roligt. Bara att fixa i ordning allt och spöka ut sig är ju kanske det roligaste.. :-)

Ha en trevlig helg!